REKLAMA
Znaleziono 3876 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Szkieletor przy Kolejowej wreszcie przestanie straszyć. Rusza rozbiórkaartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Szkieletor przy Kolejowej wreszcie przestanie straszyć. Rusza rozbiórka
Na terenie niedokończonego parkingu przy ulicy Kolejowej pojawił się sprzęt do rozbiórki. A to oznac...
[Kraków] Czas na remont torów w Nowej Hucieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Czas na remont torów w Nowej Hucie
Już za kilka lat infrastruktura kolejowa w Krakowie będzie wyglądać zupełnie inaczej, niż dziś. Spół...
[Wrocław] Jest zgoda na budowę nowego biurowca w miejscu szkieletoraartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Jest zgoda na budowę nowego biurowca w miejscu szkieletora
Inwestor, który prowadzi aktualnie rozbiórkę słynnego szkieletora przy ulicy Kolejowej, ma już pozwo...
[Wrocław] Działka vis-a-vis wyburzonego szkieletora na sprzedaż. Mogą tam powstać biura albo hotelartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Działka vis-a-vis wyburzonego szkieletora na sprzedaż. Mogą tam powstać biura albo hotel
Urzędnicy szukają kupca na działkę przy ulicy Kolejowej, naprzeciwko wyburzonego szkieletora. Na spr...
Wrocław: LC Corp wydaje przeszło 30 milionów na grunt po dawnym szkieletorze przy Kolejowejartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: LC Corp wydaje przeszło 30 milionów na grunt po dawnym szkieletorze przy Kolejowej
W sąsiedztwie placu Rozjezdnego na Przedmieściu Świdnickim jeszcze w ubiegłej dekadzie miał powstać...
Trwa przebudowa stacji Warszawa Zachodnia. Będzie zadaszenie nad pieszą kładką [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa stacji Warszawa Zachodnia. Będzie zadaszenie nad pieszą kładką [FILMY + ZDJĘCIA]
Stacja Warszawa Zachodnia zmienia się dla podróżnych. W nocy z 8 na 9 maja rozpoczęła się budowa zadaszenia kładki dla pieszych przy peronach nr 4 i 5. Prace przy montażu dachu będą prowadzone etapami, podczas planowanych nocnych 5-cio godzinnych przerw w ruchu.
9 miliardów euro z UE na Bałkanyartykuł
Pokaż artykuł
9 miliardów euro z UE na Bałkany
6 października 2020 roku w Komisja Europejska w Brukseli poinformowała, że Unia Europejska zamierza...
firma
Pokaż firmę
MIX Jasnogórska 9 sp.z.o.o.
firma
Pokaż firmę
MIX Jasnogórska 9 sp.z.o.o.
firma
Pokaż firmę
Wspólnota Mieszkaniowa Zgoda 9
Centralna Magistrala Kolejowa przyjaźniejsza dla zwierzątartykuł
Pokaż artykuł
Centralna Magistrala Kolejowa przyjaźniejsza dla zwierząt
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na zaprojektowanie i budowę dodatkowych rozwiązań wzdłuż Centralnej Magistrali Kolejowej, które pozwolą zmniejszyć oddziaływanie kolei na środowisko. Działania te ochronią zwierzęta przed bezpośrednim kontaktem z pociągami oraz podniosą bezpieczeństwo na linii. Wartość zadania to ponad 180 mln zł netto. Inwestycja realizowana będzie ze środków KPO.
REKLAMA